Пт, 20 Жовтень 2017, 15:23Вітаю Вас Гость | RSS
Дубенська СЗОШ І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов
Меню сайту
Категорії розділу
Загальні [104]
Шкільні заходи [47]
Випускникам [31]
Конкурси [27]
Результати конкурсів [5]
Вчителям [6]
Спорт [7]
Шкільне відео [21]
Форма входу
Наше відео
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Контакти
35604
Рівненська обл.
м.Дубно
вул.Пушкіна, 3
тел.: (03656) 2-22-56
e-mail: sznz5@meta.ua
Погода в Дубно
Погода в Дубно

Для батьків


 

Шкільна форма
Шкільну форму можна замовити по телефону за номерами: 096 211 71 39;  0472 50 63 51 за адресою м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 58. Деталі на сайті www.forma.ck.ua
 
Батькам на замітку

 


•Якщо дитину постійно критикують, вона вчиться ненавидіти.

•Якщо дитина живе у ворожнечі, вона вчиться агресивності.

•Якщо дитину висміюють, вона стає замкненою.

•Якщо дитина росте в докорах, вона вчиться жити з почуттям провини.

•Якщо дитина росте в терпимості, вона вчиться сприймати інших.

Якщо дитину підбадьорюють, вона вчиться вірити в себе.

•Якщо дитину хвалять, вона вчиться бути вдячною.

•Якщо дитина росте в чесності, вона вчиться бути справедливою.,

•Якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити в людей..

•Якщо дитину підтримують, вона вчиться цінувати себе.

•Якщо дитина живе в розумінні й доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

 

 

Поради батькам, як виховувати без покарань


Покарання дітей часто трапляються в багатьох родинах. Погрози і докори, ляпаси і потиличники, ремінь і заборона виходити з кімнати. А як боляче ранить викликане почуття провини чи сорому! Та справа в тому, що карати дитину не гуманно. Покарання ще й неефективне як виховний прийом. Не вірте! Спробуймо розібратись.

Чому покарання не спрацьовує?

Покарання викликає в дитини страх. Від страху дитина може перестати погано поводитись. Але це лише поверховий ефект. Якщо уважно спостерігати за поведінкою дитини, стає зрозуміло, що вона шукає способів, як поквитатися з кривдниками. Вона може капризувати, псувати речі, робити щось наперекір, намагатися відігратися на братах і сестрах. Окрім того, пристосування покарання викликає в дитині лють, почуття образи, бажання помститися. Ці почуття сприяють успіху виховання, хіба що ви волієте виховати в дитині саме їх. Іншими супутними ефектами можуть бути нерішучість, невпевненість у собі. Психосоматичні захворювання - зниження імунітету, порушення роботи травлення серця - часто теж наслідок стресу, спричиненого покаранням.
Головна причина, чому ми вважаємо покарання дієвими, в тому, що найчастіше небажана поведінка припиняється. Та це означає лише те, що ми перестаємо її бачити. Так страус, сховавши голову в пісок, гадає, що небезпека минула.
Покарання та погрози вчать дитину, як не впійматися, роблять її меткою, потайною. А небажана форма поведінки змінюється до часу на інший вид, непомітний для нас. Але це міна сповільненої дії. Через якийсь час вона може вибухнути вчинком, причина якого ми не в змозі пояснити.

Звідки з'явилося насильство у вихованні?

Застосування насильства у виховані старе, як світ. І нічого дивного, адже так само насильство старе,як метод взаємодії між людьми. Якщо поглянути на історію людства, відкривається неозора картина гноблення.
Нічого дивного, що способи виховання дітей у всі часи базувалися на насильстві, адже воно завжди було нормою життя. Навіть діти королів щодня "обсідалися" різками, а матері своє пестощі й поцілунки чергували ляпасами наставлянь.
Принцип "має рацію той, хто сильніший" - один із найдавніших і дії до цього часу. Але ось що цікаво: рабовласництво у всьому цивілізованому світі вже давно осуджено і кримінально переслідуване, рух за рівні права чоловіків і жінок у цивілізованих країнах уже призвів до серйозних успіхів. Стосовно ж дітей, найслабкіших і найбеззахисніших істот, насильство, як і раніше, найбільш поширений тип поведінки.
Причому дуже часто під виглядом виховання насильство є способом показати свою силу, ствердитися за рахунок слабкого, адже покарання підтверджує владу того, хто карає. Брутальний п'яний батько, який лупцює ременем сина - двієчника, звичайно ж, не виховує його, а лише демонструє своє панівне становище, син же мріє вирости на стільки, щоб поквитатися. Коли ви збираєтесь застосувати покарання, спитайте себе, що насправді вам потрібно: змінити поведінку дитини чи продемонструвати своє силу і правоту? Якщо перше, то покарання як метод неефективно, і про це ми поговоримо детальніше, якщо друге - ви на правильному шляху!!!
Друга причина застосування батьками покарання, як методу виховання: батьки просто не знають, що є набагато ефективніші методи. Їх цього ніхто не вчив. Існує вираз: "Найважливіша професія в світі - батьки, але цієї професії ніде не навчають". Це справді так. Цієї професії і не навчають ніде, навіть на педагогічних і психологічних факультетах. Люди, в основному, переймають стереотипи виховання у своїх батьків. У природі людини - виховати свою дитину так само, як виховували її саму. А чи багато з нас не скуштували в дитинстві батьківського ременя або материнського потиличника? Спогади не найприємніші, та підсвідомо, ставши батьками, наслідуємо цю модель у вихованні своїх дітей. Навіть якщо комусь пощастило і його батьки були від природи талановитими вихователями, цього не досить. Методи батьків можуть бути непридатними, адже ми живемо в світі, який надто відрізняється від світу, де жили наші дідусі й бабусі, мами й тати.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

School 5 Life
Новий номер шкільної англомовної газети "School 5 Life"

Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту










































Архів записів