Чт, 29 Червень 2017, 05:13Вітаю Вас Гость | RSS
Дубенська СЗОШ І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов
Меню сайту
Категорії розділу
Загальні [100]
Шкільні заходи [46]
Випускникам [31]
Конкурси [27]
Результати конкурсів [5]
Вчителям [6]
Спорт [7]
Шкільне відео [21]
Форма входу
Наше відео
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Контакти
35604
Рівненська обл.
м.Дубно
вул.Пушкіна, 3
тел.: (03656) 2-22-56
e-mail: sznz5@meta.ua
Погода в Дубно
Погода в Дубно

Інформація для вчителів


 

     

 

                                                                                                                           Через бар'єр труднощів


Поради молодим колегам, які допоможуть їм уникати «дрібниць» у роботі з учнями.
Типові вади та помилки, які трапляються в діяльності молодого вчителя, і можливі шляхи їх подолання



 Вади і помилки  Шляхи подолання
Учитель дуже тихо говорить, окремі слова вимовляє нечітко, учням важко стежити за ходом розповіді  Запитайте, чи чують вас учні, які сидять за останніми партами; готуючись до уроку, кілька разів запишіть пояснення навчального матеріалу на магнітофон, а потім прослухайте на відстані, що дорівнює відстані від учительського стола до останньої парти
Голос учителя надмірно гучний, школярі швидко втомлюються  Постійно змінюйте тональність свого голосу залежно від змісту матеріалу та видів навчальної діяльності
Учитель говорить у дуже швидкому темпі, учні не в змозі стежити за розвитком його думки, поступово «виключаються» із навчальної роботи  Пам'ятайте, що швидкість мовлення на уроці не має перевищувати 40—50 слів за хвилину. 3 допомогою магнітофона час від часу перевіряйте себе вдома, а на уроці вдавайтеся до самоконтролю
Учитель частенько вживає так звані слова-паразити: «е-е-е», «так от» тощо  Під час самоаналізу чітко виділіть найчастіше уживані слова-паразити. Удома підготуйте невеличкий плакат із написом: «Не вживати слів: «так от», «е-е-е», «ну...». Непомітно для учнів кладіть його перед собою. Згодом потреба у ньому відпаде
Пояснюючи навчальний матеріал, учитель спрямовує погляд на стіни, поверх голів або за вікно  Намагайтеся тримати в полі свого зору всіх учнів, непомітно переводячи погляд з одного на іншого; намагайтеся по їхніх очах визначити, як вони сприймають зміст вашої розповіді
Розміщуючи таблиці або картки на дошці, вчитель затуляє частину ілюстративного матеріалу. Коли на дошці треба щось написати, відшукує місце між таблицями  Карти і великі таблиці треба вішати праворуч або ліворуч від дошки на спеціальних планках, залишаючи її вільною для записів. Працюючи з картою або таблицею, користуйтесь указкою, а самі ставайте збоку
Розміщуючи таблиці або картки на дошці, вчитель затуляє частину ілюстративного матеріалу. Коли на дошці треба щось написати, відшукує місце між таблицями  Як слід запам'ятайте прізвища та імена всіх своїх вихованців. Звертаючись до конкретного учня на уроці, називайте ім'я або прізвище та ім'я, додаючи «будь ласка»
Учитель заходить до класу через 2—3 хв після дзвінка на урок  Заходьте до класу через 1—2 с після другого дзвінка на урок, демонструючи таким чином пунктуальність і ощадливе ставлення до навчального часу
Оцінюючи якість знань, учитель нечітко формулює запитання  Вузлові запитання для перевірки знань, умінь та навичок ретельно готуйте до уроку, дбайте, щоб вони спонукали школярів до роздумів, сприяли активізації мислення
Під час усної перевірки знань учитель надає перевагу спілкуванню лише з одним-двома учнями, не контролюючи діяльність інших Постійно привчайтеся розподіляти увагу. Це дасть вам змогу уважно слухати відповіді вихованців, водночас контролюючи тих, хто виконує завдання біля дошки, бачити всіх учнів. Якщо відчуваєте труднощі, вдавайтеся до спеціальних вправ

 

School 5 Life
Новий номер шкільної англомовної газети "School 5 Life"

Пошук
Календар
«  Червень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту










































Архів записів