Пт, 28 Липень 2017, 11:40Вітаю Вас Гость | RSS
Дубенська СЗОШ І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов
Меню сайту
Категорії розділу
Загальні [100]
Шкільні заходи [46]
Випускникам [31]
Конкурси [27]
Результати конкурсів [5]
Вчителям [6]
Спорт [7]
Шкільне відео [21]
Форма входу
Наше відео
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Контакти
35604
Рівненська обл.
м.Дубно
вул.Пушкіна, 3
тел.: (03656) 2-22-56
e-mail: sznz5@meta.ua
Погода в Дубно
Погода в Дубно

Посадові обов'язки соціального педагога


ПОСАДОВІ  ОБОВ’ЯЗКИ  СОЦІАЛЬНОГО  ПЕДАГОГА

Організовує:
  • отримання діагностичних відомостей про учнів школи;
  • взаємодії та взаємостосунки в системах: "людина – людина”, "людина – організація”, "людина – соціум”, "людина – суспільство”;
  • проведення заходів превентивно-профілактичного напрямку;
  • соціально – терапевтичну допомогу;
  • правові норми для захисту прав і інтересів учнівської молоді;
  • допомогу педагогічним працівникам в опануванні й розробці інноваційних програм і технологій, консультує з питань аспектів розвитку, навчання, виховання учнів;
  • просвітницьку роботу для батьків, приймає батьків (осіб, що її замінюють) з питань організації виховного процесу;
  • соціально необхідну роботу щодо організації спілкування дітей, молоді, дорослих за місцем проживання, в мікрорайоні, сімейно-сусідських спільнотах;
  • соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти;
  • допомогу в період соціального і професійного визначення особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;
  • необхідну консультативну психолого-педагогічну допомогу дітям, підліткам, які потребують піклування і підтримки (діти з обмеженими фізичними можливостями, сироти, напівсироти, діти-інваліди);
  • дитячим, молодіжним об’єднанням, угрупуванням;
  • профілактичну роботу з попередження девіантної поведінки, а також розробляє програми та проекти роботи з "дітьми вулиці”;
  • роботу з группами ризику в умовах неформального спілкування;
  • роботу по залученню громадських організацій ,творчих спілок, окремих громадян тощо до культурно-освітньої, профілактико-виховної, спортивно-оздоровчої та інших видів роботи;
  • соціально-психологічне обстеження, надавати консультативну допомогу дітям та батькам з багатодітних, неповних, неблагонадійних та інших проблемних сімей

Здійснює:
  • посередництво між освітніми установами, сім’єю, державних установ, громадських організацій ,відділів соціального захисту неповнолітніх, органів територіального самоврядування, громадськістю. Організовує  їх взаємодію, об’єднання зусиль з метою створення в соціальному середовищі умов для всебічного розвитку дітей, підлітків як особистостей, їх благополуччя в мікросоціумі;
  • захист прав дітей в суспільстві;
  • корекцію відхилень у поведінці школярів, молоді;
  • профілактику   правопорушень неповнолітніх;
  • прогнозування результатів процесу виховання з урахуванням найважливіших факторів розвитку особистості;
  • виховання поваги до батьків,  жінки, культурно-національних цінностей, духовних, історичних цінностей України;
  • захист дитини від будь-яких форм фізичного і психічного насильства, запобігання вживанню ними алкоголю, наркотичних речовин, іншим шкідливим звичкам, пропагування здорового способу життя

Сприяє:

  • здійсненню превентивного виховання, профілактики злочинності, алкоголізму і наркоманії, інших узалежнень і шкідливих звичок серед підлітків;
  • участі вихованців у науковій, технічній, художній творчості, спортивній, суспільно-корисній діяльності, виявляє задатки, розкриває здібності;
  • подоланню особистісних, міжособистісних, внутрішньо сімейних конфліктів;
  • прояву ініціативи, активізації суб’єктивної позиції вихованців;
  • підвищенню свого професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури;
  • вибору підлітками професій з урахуванням їхніх ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей, готує учнів до свідомого життя;
  • пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей;
  • забезпеченню здоров’я і безпеки довірених йому учнів; дотримується норм і правил охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту

Приймає участь:
  • в роботі педагогічної ради підготовці та проведенні атестації педагогічних працівників школи;
  • засіданнях ради школи, батьківського комітету школи, піклувальної ради закладу;
  • в методичних семінарах, заняттях методичних об’єднаннях соціальних педагогів вчителів, коли ставиться питання про захист інтересів  дітей і підлітків;
  • в організації, плануванні навчально-виховної роботи, режимі навчальної діяльності дітей та учнів в залежності від вікових особливостей і стану здоров’я, спрямованих на забезпечення відповідних умов для їх розвитку;
  • у розробці навчальних планів, програм, посібників, методичних рекомендацій, вносить пропозиції щодо вдосконалення виховного процесу;
  • у формуванні та комплектуванні груп і класі в дітей і учнів за індивідуальними показниками з метою диференційованого навчання та виховання;
  • в роботі комісії з питань соціально-правового захисту дітей;
  • в проходженні періодичного безкоштовного медичного обстеження

Має право на:
  • робочий кабінет забезпечений методичним, матеріальним обладнанням;
  • захист професійної честі і гідності;
  • ознайомлення зі скаргами та іншими документами, що містять оцінку його роботи, надання щодо них пояснень;
  • захист своїх інтересів самостійно і (чи через представника) , в тому числі адвоката, у випадку  дисциплінарного чи службового розслідування, пов”язаного з порушенням педагогом норм професійної етики;
  • конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом;
  • підвищення кваліфікації;
  • проходження атестації на відповідну кваліфікаційну категорію, не рідше одного разу в 5 років;
  • розгляд питання і прийняття рішення тільки в межах своєї компетенції

Розробляє:
  • річний, тижневий план роботи, затверджений директором і узгоджений з Центром практичної психології та соціальної роботи;
  • впроваджує розвивальні, корекційні програми навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, статевих, вікових особливостей різних категорій.

Забезпечує:
  • своєчасне складання встановленої звітної документації;
  • зв'язки школи із іншими закладами позашкільної освіти дітей, іншими організаціями для спільної діяльності з питань розвитку учнів;
  • своєчасне подання директору школи і до центру професійного підпорядкування річний звіт про свою роботу

Погоджує:
  • свою роботу з директором школи



School 5 Life
Новий номер шкільної англомовної газети "School 5 Life"

Пошук
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту










































Архів записів