Ср, 13 Грудень 2017, 00:35Вітаю Вас Гость | RSS
Дубенська СЗОШ І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов
Меню сайту
Категорії розділу
Загальні [107]
Шкільні заходи [49]
Випускникам [31]
Конкурси [27]
Результати конкурсів [5]
Вчителям [6]
Спорт [8]
Шкільне відео [21]
Форма входу
Наше відео
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Контакти
35604
Рівненська обл.
м.Дубно
вул.Пушкіна, 3
тел.: (03656) 2-22-56
e-mail: sznz5@meta.ua
Погода в Дубно
Погода в Дубно
Головна » 2014 » Вересень » 30 » Проект "Самсунг назустріч знанням"
18:36
Проект "Самсунг назустріч знанням"

МОН та компанія «Самсунг Електронікс Україна» підписали Меморандум про співпрацю в рамках проекту «Samsung назустріч знанням»

29 вересня

29 вересня 2014 року Міністр освіти і науки України Сергій Квіт та президент компанії «Самсунг Електронікс Україна» Джей Сул Ю підписали Меморандум про співпрацю в рамках проекту «Samsung назустріч знанням».

Як зазначили сторони, проект спрямований на підвищення рівня технічної оснащеності шкіл та надання доступу школярам і вчителям до високотехнологічних продуктів та вдосконалення процесу навчання.

Відповідно до Меморандуму, проект планується провести у два етапи.

Перший етап: з 1 до 31 жовтня 2014 року команди загальноосвітніх навчальних закладів надсилатимуть есе на тему «Школа майбутнього»;

Другий етап: з 7 до 19 листопада 2014 року 15 команд переможців 1-го етапу повинні розробити та  завантажити на сайт education-samsung.com.ua відео, в якому відобразити шляхи реалізації свого есе «Школа майбутнього».

За результатами голосування на сайті проекту буде обрано шість команд-переможниць, які отримають смарт-клас.

Переможців конкурсу оголосять 30 листопада 2014 року.

Офіційні правила та процедури проекту розміщені на сайті education-samsung.com.ua.

Переглядів: 399 | Додав: Yanok9705 | Рейтинг: 0.0/0
School 5 Life
Новий номер шкільної англомовної газети "School 5 Life"

Пошук
Календар
«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту










































Архів записів