Пн, 26 Серпня 2019, 12:17Вітаю Вас Гость | RSS
Дубенська СЗОШ І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов
Меню сайту
Категорії розділу
Загальні [158]
Шкільні заходи [97]
Випускникам [20]
Конкурси [33]
Результати конкурсів [7]
Вчителям [10]
Спорт [8]
Шкільне відео [21]
Форма входу
Наше відео
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Контакти
35604
Рівненська обл.
м.Дубно
вул.Митрополита Шептицького, 3
тел.: (03656) 2-22-56
e-mail: sznz5@ukr.net
Погода в Дубно
Погода в Дубно
Головна » 2019 » Червень » 19 » Рейтинг ЗНО не показує якість викладання у школах
21:35
Рейтинг ЗНО не показує якість викладання у школах

Рейтинг ЗНО не показує якість викладання у школах – Гриневич

У Міністерстві освіти і науки переконані, що не можна оцінювання якість викладання у школах виключно за рейтингом ЗНО.

Про це сказала міністерка освіти і науки Лілія Гриневич, передає “Освіторія Медіа”.

Не можна оцінювати школи за результатами ЗНО, я категорично проти, це наша офіційна позиція. Це один із критеріїв, але сьогодні в Україні школи беруть дітей в різний спосіб: за територіальним принципом тільки в початкову школу, а далі йде конкурсний відбір.

Є школи, де діти з дуже забезпечених сімей. Це означає, що в них гарантований репетитор. Є школи, де беруть дітей талановитих за певним спрямуванням. Як можна результати фізико-математичного ліцею порівнювати зі звичайною школою?, – наголосила керівниця МОН.

Міністерка пояснила, що для правильного оцінювання шкіл потрібні завдання, які визначають рівень компетентності, а не просто тести. Проте, підкреслила вона, завдання ЗНО не можуть бути такими, бо в старшій школі діти вчаться за старим стандартом. Тому не можна питати у випускників те, чого вони не вчили.

Категорія: Загальні | Переглядів: 29 | Додав: Yanok9705 | Рейтинг: 0.0/0
School 5 Life
Новий номер шкільної англомовної газети "School 5 Life"

Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту




















































Архів записів