Сб, 19 Серпень 2017, 12:13Вітаю Вас Гость | RSS
Дубенська СЗОШ І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов
Меню сайту
Категорії розділу
Фізика та астрономія [15]
Українська мова [0]
Українська література [5]
Математика [0]
Світова література [1]
Географія [0]
Історія [0]
Англійська мова [5]
Біологія [0]
Хімія [0]
Інформатика [4]
Німецька мова [2]
Польська мова [1]
Форма входу
Наше відео
Статистика сайту
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Контакти
35604
Рівненська обл.
м.Дубно
вул.Пушкіна, 3
тел.: (03656) 2-22-56
e-mail: sznz5@meta.ua
Погода в Дубно
Погода в Дубно

Навчальні предмети


Головна » Навчальні предмети » Інформатика

Теми навчальних проектів для 7-А класу

1

Бондарчук Оксана

2

Дехтярук Вікторія

3

Дмитрів Владислав

4

Калінчук Роман

5

Камінський Роман

6

Коломієць Володимир

7

Кусенко Яна

8

Морозюк Вікторія

9

Олефір Дмитро

10

Панчук Назар

11

Пастушок Оксана

12

Рибарчук Анастасія

13

Стельмах Ангеліна

14

Царук Павло

15

Шевченко Олександр

Список подано нижче. Ті хто виконують проект в парах, вибирають одну тему з двох.
Свою назву теми переписати в зошит( мету теж)
Написати на пошту (tiaramukola@gmail.com) хто буде виконувати і назву теми над якою будете працювати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Тема: «Україна і Африка».

Навчальний предмет, розділ: Географія материків і океанів. Африка.

Мета: дослідити зв'язки України з країнами Африки.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми для роботи в Інтернеті, редактор карт знань.

Форма подання результатів проекту: карта знань зв'язків України з країнами Африки.

 

  1. Тема: «Африка і Австралія, спільне і відмінне».

Навчальний предмет, розділ: Географія материків І океанів. Африка. Австралія та Океанія.

Мета: скласти порівняльну характеристику двох континентів Африки і Австралії за географічним положенням і природними зонами.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми для роботи в Інтернеті, текстовик процесор.

Форма подання результатів проекту: текстовий документ.

 

  1. Тема: «Ця важка робота».

Навчальний предмет, розділ: Фізика. Механічна робота та енергія.

Мета: дослідити і приблизно визначити значення величини роботи, яку здійснює учень 7-го класу під час перенесення різних тіл протягом одного дня навчання.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: табличний процесор, редактор презентацій.

Форма подання результатів проекту: презентація.

 

  1. Теми: «На кожну людину, навіть на партійну, тисне атмосферний стовп вагою в двісті чотирнадцять кіло» (І. Ільф, Є. Петров «Золоте теля»).

Навчальний предмет, розділ: Фізика. Взаємодія тіл. Сила.

Мета: перевірити справедливість висловлювання Остапа Бендери про тиск атмосфери на людину.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: табличний процесор, редактор презентацій.

Форма подання результатів проекту: презентація.

 

  1. Тема: «Раз, два, три, чотири, п'ять. Зараз я іду шукать!» (Майстерність маскування).

Навчальний предмет, розділ: Біологія. Процеси життєдіяльності тварин.

Мета: дослідити наявність засобів маскування у тварин нашої місцевості.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми для перегляду та редагування фотографій, редактор презентацій.

Форма подання результатів проекту: презентація з фотографіями тварин та описом засобів маскування.

 

 

 

  1. Тема: «Птахи нашої місцевості».

Навчальний предмет, розділ: Біологія. Різноманітність тварин.

Мета: скласти міні-довідник птахів нашої місцевості.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми для перегляду та редагування фотографій, текстовий процесор.

Форма подання результатів проекту: текстовий документ з фотографіями й описами птахів.

Приклади фотографій птахів подано на рисунках, а також у папці:

D:\Навчання\7 клас\Урок 31\

Доповніть перелік фотографій власними або з Інтернету.

 

  1. Тема: «Як захистити тварин?».

Навчальний предмет, розділ: Біологія. Організми і середовище Існування.

Мета: розробити довідник з природоохорони території нашої місцевості.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати и проекті: програми для роботи в Інтернеті, програми перегляду та редагування фотографій, текстовий процесор.

Форма подання результатів проекту: текстовий документ або презентація з картами та описами природоохоронних територій регіону.

Приклади слайдів презентації про один з природоохоронних заказників подано на рисунку.

 

  1. Тема: «Південна Америка – унікальність природи».

Навчальний предмет, розділ: Географія материків і океанів. Південна Америка.

Мета: скласти карту розміщення об'єктів природної спадщини ЮНЕСКО в Південній Америці.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати а проекті: програми опрацювання графічних зображень, текстовий процесор.

Форма подання результатів проекту: графічне зображення карти з позначеними об'єктами природної спадщини ЮНЕСКО.

 

 

  1. Тема: «Сім нових чудес світу».

Навчальний предмет, розділ: Географія материків і океанів.

Мета: підготувати презентацію для ознайомлення учнів класу з результатами проекту з визначення найвеличніших чудес світу сьогодення (New 7 WondersoftheWorld).

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи з Інтернатом, програми опрацювання графічних зображень, редактор презентацій.

Форма подання результатів проекту: презентація з відомостями про сам проект та його результати – сім нових чудес світу.

 

  1. Тема: «Краса, що застигла в камені».

Навчальний предмет, розділ: Образотворче мистецтво. Мистецтво в нашому житті.

Мета: дослідити архітектурні стилі будівель у нашому місті (районі).

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми опрацювання графічних зображень, редактор презентацій.

Форма подання результатів проекту: комп'ютерна презентація з ілюстраціями будівель різних архітектурних стилів.

 

  1. Тема: «Шевченко Т.Г. біля нас».

Навчальний предмет» розділ: Образотворче мистецтво. Мистецтво в нашому житті.

Мета: дослідити архітектурні пам'ятники України, пов'язані з життям і творчістю Т.Г. Шевченка.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми опрацювання графічних зображень, редактор презентацій, програми для роботи в Інтернеті.

Форма подання результатів проекту: комп'ютерна презентація з ілюстраціями та описом архітектурних пам'яток, пов'язаних з життям і творчістю Т.Т. Шевченка, що збереглися на території України.

 

  1. Тема: «Іграшки наших бабусь і дідусів».

Навчальний предмет, розділ: Образотворче мистецтво. Мистецтво в нашому житті.

Мета: дослідити види ужиткового мистецтва, що знайшли своє відображення в іграшках першої половини XX століття.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи в Інтернеті. програми опрацювання графічних зображень, текстовий процесор.

Форма подання результатів проекту: текстовий документ з фотографіями та описами дитячих Іграшок зазначеного періоду.

 

  1. Тема: «Сучасність і традиції».

Навчальний предмет, розділ: Образотворче мистецтво. Дизайн.

Мета: розробити ескіз одного з напрямків дизайну: середовища, побутових виробів, одягу, поліграфічних виробів з урахуванням традицій і сучасної моди.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи в Інтернеті, програми опрацювання графічних зображень.

Форма подання результатів проекту: графічне зображення.

 

  1. Тема: «Енді Воргол (Андрій Варгола) і революція в арт-дизайні».

Навчальний предмет, розділ: Образотворче мистецтво. Дизайн.

Мета: дослідити вплив американського митця, українця за походженням, на розвиток сучасного мистецтва.

Форма подання результатів проекту: комп'ютерна презентація з репродукціями робіт Енді Воргола і описом його творчості.Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи в Інтернеті, програми опрацювання графічних зображень, редактор презентацій.

 

  1. Тема: «Університети Середньовіччя».

Навчальний предмет, розділ: Всесвітня Історія. Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя.

Мета: дослідити поширення університетів як освітніх центрів на території Європи в середні віки.

Комп'ютерні програми, що пропонується використати в проекті: програми роботи в Інтернеті, програми опрацювання графічних зображень.

Форма подання результатів проекту: карта Європи з нанесеними місцями утворення університетів.

 

Категорія: Інформатика | Додав: zvir07 (19 Квітень 2017)
Переглядів: 310 | Рейтинг: 0.0/0
School 5 Life
Новий номер шкільної англомовної газети "School 5 Life"

Пошук
Друзі сайту